понеділок, 1 листопада 2010 р.

Samsung Galaxy S і Андроїд 2.2

Я став щасливим власником цього малого телефона, який дуже вже до холєри коштує. Однак вигідні умови контракту перекривають ціну, так що фактично отримую телефон нижче його собівартості. Однак мова не про це. Андроїд! Я нарешті мав змогу вдоволь насолоджуватися, як швидко бігає  система на телефоні. В порівнянні з HTC S710 це просто небо і земля!
Якось так склалося, що час купівлі (27 жовтня 2010) співпав з датою виходу Андроїд Froyo 2.2, про що трубили різноманітні ресурси в неті. Офіційно оновлення системи можна зробити через Samsung Kies, її треба встановити на комп з віндозою, з’єднатися кабелем USB з телефоном, на якому теж запустити Kies з’єднання. Цей метод в мене не пройшов - я запускав вінду на віртуальній машині, все б було добре, але ніяк розпізнавався Gadget Serial і Samsung Mobile Device, хоча всі драйвера були встановлені. Відповідно не вдалося і використати неофіційне оновлення за допомогою прошивача Odin. Якщо чесно, то я парився з тим добрих пів дня. Якби я зразу звернувся до Лінукса, то б зберіг собі час і нерви. Все, виявляється, дуже просто. Існує утилітка Heimdal, з відкритим кодом, для вінди, лінукса і Mac OSX, яка дозволяє безпроблемно робити прошивку прямо з лінукса. Що потрібно:
1. Скачати джерельний код heimdal на комп, розархівувати, потім autogen.sh, configure, make, make install, стандартна процедура. Все інсталюється в /usr/local/, так що можна відразу користуватися.
2. Скачати PIT512 (управляючий файл для прошивки), а також саму прошивку з Андроїд 2.2. Розпакувати файл, всередині буде один tar-архів JPA_JP4_U_JPP.tar. Його теж треба розпакувати, там будуть файли cache.rfs, factoryfs.rfs, modem.bin, param.lfs, zImage.
3. Останній крок: виключити телефон, витягнути sim-карту і карту SD, натиснути одночасно на клавіші "Знизити звук", "Дім" і клавішу включення телефону. Має появитися надпис "Downloading...". Підключити телефон до компа за допомогою кабеля USB і в терміналі з теки, де містяться розпаковані файли прошивки, запустити стрічку:
# sudo heimdall flash --pit s1_odin_20100512.pit --factoryfs factoryfs.rfs --cache cache.rfs --param  param.lfs --kernel zImage --modem modem.bin
Я думаю, що тут все зрозуміло. Якщо все зроблено добре, за кілька хвилин зможете тішитися Андроїдом 2.2 на свому телефоні.

5 коментарів:

Unknown сказав...

Чим би дитя не тішилось лиш не ... :) Вітаю з обновкою.

noddeat сказав...

напиши шось про сам Андроїд. Мене от найбільше цікавить, чи туди можна ставити сторонні програми (не з Android Market)? І взагалі, наскільки він «лінукс».

Ігор Григоренко (ZuZzZa) сказав...

Я себе тоже купил, но прошился еще 26 января=))
прошивкой очень доволен и прошивал через Kies.
Заняло все около 5 минут=)
Напиши что наустанавливал уже=)

Анонім сказав...

Друже, а на Самсунгу в цій версії Андрика 2.2 - українська є?
Нещодавно дивився НТС ВФС - там версія 2,3, але української - не має. Навіть сербська є у ШЕСТИ версіях!!!!

Yarema сказав...

Є українська на самсунгівському Андроїді 2.2, і то досить непоганий переклад. Зараз у мене вже стоїть 2.3.4 Андроїд, і так само є українська.

Google Analytics