вівторок, 17 липня 2007 р.

Полетів мій стаціонарний комп з материнкою 8IDX3

Після internet update біосу в мене полетів мій стаціонарний комп. В мене стоїть 8IDX3 Gigabyte материнка. В один прекрасний момент вчора гігабайтовський апдейтер @BIOS під віндою (я переглядав як там моя вінда поживає за рік часу, що я до неї не заглядав :-) ) запропонував обновити біос на версію F5 (до того в мене стояв біос версії F4). Апдейт пройшов нормально, ребут я не зробив відразу, як пропонувалося, але за деякий час все зависло, після цього я хоч-не-хоч мусив перезавантажити комп. В результаті екран залишився чорний, живлення йшло на всю периферію, однак завантажитися чи то з дисків, чи сідіромів, чи дискети було неможливо. Як виявилося, дуал біос в мене, на жаль, нема, відновити запасну копію біоса от так просто не вийде... Я перечитав купу форумів, однак висновок напрошувався тільки один - зовнішня перепрошивка біоса або заміна самої мікросхеми біоса. Робити було нічого, всі доступні способи я вже випробував. Сьогодні я заніс його в майстерню. Пообіцяли завтра в обід дати відповідь. Побачимо... Висновок - ніколи не робити пропоновані інтернет-апдейти!!! Я дав маху - перед тим як робити апдейт, треба було хоч глянути в неті, що F5 версії для моєї материнської плати немає! Звідки ж взялося воно в них на інтернет апдейті? Загадка.

1 коментар:

Yarema сказав...

Ну от і все, в майстерні мені випаяли Біос, перепрошили і впаяли назад. Все працює. Ніяких більше автоматичних інтернет апґрейдів біоса!!!

Google Analytics