суботу, 9 лютого 2008 р.

Сімейне дерево

Мене вже давно цікавило моє сімейне дерево, в ньому багато білих плям, різних невияснених обставин етс. Я вже 2 роки збираю всяку інформацію про родичів, старі фотографії, розповіді. Нарешті прийшов час зібрати то все докупи, і тут появилися проблеми. Взагалі аплікацій, що таке роблять, є купа, але в кожної з них є якийсь недолік. Зупинився я на двох (недавно появилася ще одна, про це пізніше). Під вінду,як на мене, найкращою є My Heritage Family Tree Builder (http://www.myheritage.com). Основне, що мене спокусило, так це можливість розпізнавання обличчя на фотографіях, а також можливість публікації на сайті MyHeritage. Суттєвим браком є брак української мови і можливість вибирання кодування UTF-8. Справа в тому, що коли родини помішані, одна українська, друга польська чи чеська, то як записувати різні знаки, типу ś,ć,ż, наприклад. В MyHeritage в зв'язку з браком української, доводиться вибирати російську, що дає певні незручності, а при виборі інших неслов'янських мов втрачається кирилиця. Отож або заповнювати все в латинці, або комбінувати, але без спеціальних знаків. Ще одна незручність (а може і зручність), так це те, що дерево записується в ZED форматі (типу архівованого GED), але є можливість експорту в GED.
Під лінукс найкращим є GRAMPS. Гарний інтерфейс, правда нема перекладу, але зато все заповнюється в UTF-8, і нема проблем з польськими знаками. Є купа можливостей експорту, в різних форматах, навіть як http проект.
Третя можливість, так це робить мій родич, він використовує онлайновий білдер http://moikrewni.pl. Там теж брак українського перекладу, але принаймні можна вписувати кирилицю і вона нормально відображається.

1 коментар:

Анонім сказав...

Українська мова у My Heritage Family Tree Builder вже працює.

Google Analytics