понеділок, 30 січня 2017 р.

Лічильник каденсу з найпростішого роверового лічильника швидкості

Щось спало мені на думку, що може і непотрібно затіяв я всю ту катавасію з універсальним роверовим лічильником за 50 євро. Кожен по різному виходить з ситуації. Недавно крутив я в руках найпростіший лічильник, який міряє тільки швидкість, і спало мені на думку, що можна його досить просто переробити на лічильник каденсу, які чомусь дуже дорогі. Ну дійсно розважимо. Що таке каденс? Це один оберт за одну хвилину. Лічильник показує швидкість в км/год. Припустимо, що ми бажаємо замість показів швидкості мати покази оборотів. Тобто один оборот мав би показуватися як 1 км/год. Він має відбуватися за 1 хвилину. Щоб мати цю швидкість 1 км/год потрібно виконати 60 оборотів за 60 хв = 1 година. Тоді обвід колеса має бути 1000 м/60 оборотів=16.66666(6) м, або 16.667, якщо заокруглити. Тепер все просто - це число впроваджуємо до лічильника в якості обводу колеса, чіпляємо магніти на корби хитунів і вйо в подорож.

ПС. От написав, закинув в інтернет, а потім подивився, що це абсолютно не відкриття Америки, є купа описів. Але нічого, нехай буде, принаймні опису рецепту українською я не знайшов.

2 коментарі:

Sashyk сказав...

Та чого дорогі - гармінівські, принаймні, що лічильник каденсу, що датчик швидкості, коштують однаково. Навіть принцип подібний - рахують-то вони оберти. Різниця, як на мене, в обв’язці того електронікою, позаяк вони різні параметри передають.

Старий wahoo комбінований датчик швидкості та каденсу просто має два гамніта, один з яких орієнтується на колесо (тобто гамніт на шприху), а другий - на шатун педального вузла... Але то "комбінований" варіант. Інша трохи справа.

Yarema сказав...

Не будемо рівняти лічильник за 3 Eur і Garmin за мінімум 30 Eur...

Google Analytics