суботу, 23 червня 2012 р.

Катання на пагорб Кракуса

Мне вже давно приваблював той пагорб, який я постійно бачив з вікна, проїжджаючи машиною алеєю Повстаньцув Шьльонскіх в напрямку вулиці Новогутської.
Нарешті вибрався туди, але вже ровером. Оце власне об’єкт, який мене цікавив:


Переглянути більшу мапу

 Подорож почалася з стежки до пам’ятника жертвам концентраційного табору Kraków-Płaszów. Був побудований в 1942 році під час Другої світової війни як трудовий, швидко став концентраційним.


Трошки далі починається територія заповідника, вірніше заповідничка неживої природи Bonarka. Табличка показує розмір заповідника і описує об’єкти на ньому.

Цікаво, що дорогу прокладали з розрахунком, щоб не зачепити ці величезні брили каміння.


Один з розвалених будинків колишнього табору.
Через територію проходить грунтова дорога, де-не-де з асфальтом. Вправо відходили якісь стежки, піднімаючись вгору. Я вирішив виїхати однією з них, але вчасно спохватився, бо б з розгону злетів би в глибочезне урвище з озерцями, в якому плавала якась червона риба:


Проїхавши трохи по стежці, відкривається вигляд власне на об’єкт жадання. Спочатку я незорієнтувався і поїхав не з тої сторони, потім виправився, але довелося долати підйом.
Внизу видніються якісь будівлі - на наступний раз планую з’їхати туди вниз і полазити там, стежку туди я вже знайшов.
На урвиську:
Вдалині видніється Краків.
Будова внизу з іншого ракурсу. На разі ще не можу визначити, для чого воно служило.

Ну що сказати, панорама шикарна! Внизу видно будівлі прилягаючого Подгужа, мальовничого району в Кракові.



Я таки вибрався на цей пагорб. На верху досить широко, можна було спокійно брати з собою ровер, потягнувши його по стежці. Я ж його припнув до лавки і на гірку йшов нозями.

Інформаційна табличка описує, що змінилося в панорамі за останні віки і позначає кілька відомих об’єктів (шпилі костелів, етс.)

А ось і пояснення до туристичного шляху, який названо Трасою Історії Подгужа.

Вдалині видно будівлю електростанції. Це, напевно, єдиний об’єкт, який задимлює Краків. Хоча кажуть, що там поставлені серйозні фільтри, але однак воно димить! Це як Миколаївський цементний завод коло Львова.
Хтось зробив маленький пагорб. Для чого він служить - для мене так і залишилося загадкою.

Я напевно через кілька днів туди вернуся - якраз стали достигати черешні!

Така от видалася поїздка. Однозначно вартувало туди поїхати: я знаю, що в Кракові багато урвиськ, але щоб такого - на це я не сподівався.

1 коментар:

noddeat сказав...

ухти! я колись дійшов тільки до першої фотки, а далі мені здалося, що нічого цікавого нема. дарма.

Google Analytics