пʼятницю, 6 червня 2008 р.

Google Gadgets і Убунту 8.04

Інформація про Google Gadgets для лінукс появилася кілька днів тому. Я про себе ту подію відмітив, але особливих емоцій вона в мене не визвала. До сьогоднішнього обіду, коли я пробував за допомогою гноміського трекера знайти файл по назві, який лежав в корені моєї домашньої директорії, і та зараза вперто його не хотіла знайти. Піддавшись емоціям, я згадав про Google Desktop, який ось вже 4 години справно індексує файли на мому компі, і вже встиг мені показати, що без проблем знаходить тестовий файл. Відповідно, проснувся інтерес і до Google Gadgets, які я поставив на Убунту 8.04 за допомогою ось цих вказівок. Все гарно скомпілювалося і запустилося через ggl-gtk. Ось як це виглядає:

Доповнення: Появився і готовий пакет для Убунту на GetDeb.

1 коментар:

Unknown сказав...

Хочу звернути авторові увагу, що надворі буяє літо. Тому варто було б написати щось життєйське, цікаве, про природу, про якісь враження, подорожі тощо. А то все про компи та компи. Життя існує й помимо їх. От.

Google Analytics