вівторок, 22 травня 2012 р.

Ровер-ветеран

Цей старенький ровер-ветеран я колись 7 років тому за смішну ціну відкупив одної кобіти, яка виїжджала з гуртожитку. Виявилося, однак, що не такий то вже і простий ровер - всі частини в нього від Weinmann! Ровер простояв в підвалі оті довгі роки, аж поки в квітні цього року блиснула весна, і я про нього не згадав. Не можу сказати, що я не робив до нього підходів. Справа в тому, що він був у запущеному стані, де-не-де поржавілий, гума була прожована, надавалася тільки на смітник, а оскільки це старий бельгійський ровер, з колесами на 27 1/4 дюйма, то таку гуму тяжко знайти. Врешті, мене це трохи дістало, і я закупив просто нові стандартні 28 дюймові колеса, до яких навалом шин. Всю механіку познімав, вимив в розчиннику і наново змастив. Перебрав ланцюг, так само очистив і змастив. Присобачив передній і задній ліхтарі. Вага цілого ровера 14 кг і 300 грам - ідеальна вага, як на міський ровер. Орієнтовно від 20 до 50 км я накатую на ньому по місту (перевіряв на гугл-мапс). Оце нижче кілька фоток.
 Це власне він в зборі. Дві передні швидкості, 6 задніх, разом 12 швидкостей. Як на теперішні стандарти цього замало,але як на цей - нормально.
 Заднє колесо, нове, алюміній. Видно механізм переключателя Shimano SIS.
А це руль з переключателями. Руль прямий, гума для рук без гофри, не ребриста, але міняти вже не буду, бо і так їжджу в рукавицях.

Немає коментарів:

Google Analytics