суботу, 16 січня 2016 р.

Тест термобідону Elite Deboyo 500 ml 12H

Хочу написати короткий відгук про термофлягу Elite Deboyo.
Відразу хочу сказати, якщо комусь вдасться десь трафити на неї на розпродажі - беріть! Вона вартує того. Ціна її коливається біля 25-35$, але
на розпродажі можна купити і за половину ціни, що мені якось вдалося.

Отже, фляшка в хаті. Мені зразу сподобався вигляд. В упаковці під фляшкою виявилася ще одна кришечка, така як в термосі. Мене цікавив зимовий аспект їзди на ровері, тому експериментував з кришечкою для їзди на ровері, тобто з дзьобиком для пиття. Дзьобик просто відкидається одним пальцем, і так само закривається, лягаючи в паз в кришці. Правда, в мене виникли сумніви, чи під час їзди по болотах і снігах він не буде забруднюватися... але побачимо на практиці. І на практиці не було ніяких проблем. Мене цікавило зберігання тепла. Вимоги були такі: спад температури від 80 до макс 20 градусів протягом 2-2.5 годин при зовнішніх температурах від -10 до 0. На балконі градусник показував -1, якраз нормально, хоч бажано було менше. Скип’ятив воду, налив в флягу, закрутив і виставив на балкон, наставивши таймер на 2 години. Вся стальна поверхня фляги залишалася холодною, лиш пластмаса кришечки потепліла. Вже це вселяло надію.
Отже, пройшло 2 години. Відкриваю фляшку, без особливих остерігань запихаю палець і з криком витягую - натуральний кип’яток! Закриваю, ставлю знов на балкон. Чорт, ще раз дивлюся на упаковку, де зауважую малюнок-графік температури від часу. Згідно з ним, від 100 до 50 градусів має охолоджуватися через 12 годин. Хм, подивимося. Поставив таймер на 10 годин. Серед ночі мені запікав будильник на телефоні. Позіхаючи, іду витягувати фляшку з балкону. Відкриваю, вже з пересторогою пхаю палець - вода гаряча, обпікає! Іду міряти кімнатним градусником, там якраз шкала має максимально 50 градусів. Стовпчик скочив до 43 градусів! Капець, ідеальна фляга! Не збрехав виробник! До речі, вночі було -2 на дворі.

Вердикт: кращої фляги для зберігання тепла мені ще не траплялося.

1 коментар:

Tolik from Kyiv сказав...

Ну так Elite же ж... :) Класна фляжка. Тільки 500 мл замало, можливо.

Google Analytics