вівторок, 14 серпня 2012 р.

Хлібопічка

Хм, не думав, що коли-небудь буду пекти хліб. Ну, образно кажучи "пекти", насправді це все робить найдешевша хлібопічка фірми "No name", made by Tesco, яку вдалося купити в місцевому Tesco.
Коштувала в конвертації десь біля 250 грв, і була взята на пробу:

Детальне риття інтернету показало, що це є просто один з клонів, наприклад, хлібопічки знаної в Україні марки Liberton під назвою LBM 03. Порівняйте з фотографією-оригіналом, взятим з офіційної сторінки Liberton:
 Але це неважливо, аби лиш виконувала свої функції. А не все так просто. Спекти хліб - це була моя принципова ціль. Було перепсуто 12 однокілограмових мішечків різної муки, 2 пачки дріждів, 8 пакетиків сухих дріждів, трохи солі і цукру, олії і ще всяких додатків. Перепсуто, бо ніфіга в мене не виходило. То недопікся, то вилізло тісто поза, то хліб впав, то перепікся... Два тижні я вбив на забаву з тою заразою. Потім випала поїздка до тещі, була закуплена ще одна хлібопічка в подарунок (а най мастит собі голову), і от я зі здивуванням дивлюся, як теща витягує з хлібопечі чудову акуратну цеглину! Яке мене розібрало зло, не передати. Розпитався трохи про тісто, консистенцію і т.д., зрозумів, що нічого читати всякі рецепти, все індивідуально - мука всюди інша, дріжджі теж інші, та і цукор не такий. По приїзді третя спечена мною хлібина мала людську форму і навіть смакувала. З часом виробив для себе універсальний рецепт, який на тій муці, цукрі і дріжджах, які мені доступні, чудово справджується. Хліб виходить смачний, і головне - не псується! Дуже дивна властивість, а чому ж тоді магазинний так швидко псується, покривається плісенню? Готових сумішів не купляю - подивився якось на склад, глютен і всякі покращувачі смаку разом з консервантами мене не приваблюють. Один з моїх "шедеврів" на фоті внизу:
Щодо економії. Печеться хліб 2.5 години, потужність хлібопічки 600 ват, рахуємо і множимо на вартість кіловата електроенергії, додаємо кошт пів кіля муки, кілька грамів солі, стільки ж цукру і ложки олії. Порівнюємо з вартістю хлібини, купленої в магазині. Вигідно?

1 коментар:

Юра сказав...

> Вигідно?
Ти скажи, ти ж печеш. ;) Вигідно?

> грв
грн

Google Analytics